Joburi noi in Industria Farmaceutica – Iulie ( actualizare)

Farmacist depozit

Depozit farmaceutic cu experienta de peste 10 ani in piata farmaceutica romaneasca, cauta farmacist cu experienta pentru pozitia de farmacist depozit. Compania oferă un pachet salarial atractiv şi posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi dinamică şi de a vă construi o carieră în domeniul distribuţiei de medicamente, pozitia de Farmacist depozit, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • coordonarea tuturor activităţilor desfăşurate în cadrul depozitului de produse farmaceutice;
  • asista la receptia produselor;
  • verifica prezenta si continutul informational al prospectelor, precum si continutul informational al ambalajului primar si secundar, in conformitate cu anexele la APP;
  • supravegheaza si verifica pregatirea comenzilor
  • verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor
  • urmareste permanent valabilitatea Autorizatiilor de Punere pe Piata pentru medicamente si a Notificarilor si Avizelor Sanitare pentru celelalte produse din portofoliu;
  • cunoaste si aplica legislatia in vigoare
  • urmareste elaborarea documentelor privind asigurarea calitatii activitatii de distributie angro a medicamentelor;
  • asigura tinerea sub control a circulatiei documentelor si inregistrarilor specifice (gestionarea documentelor);
  • asigura desfăşurarea activităţilor autorizate în acord cu buna practică de distribuţie;
  • urmareste acurateţea şi calitatea înregistrărilor, în conformitate cu procedurile standard de operare stabilite pentru fiecare tip de activitate;
  • respecta obligatiile ce ii revin conform legislatiei, referitoare la prevenirea şi combaterea falsificarii de medicamente;

Cerinte:

• Absolvent al Facultatii de Farmacie (cu sau fara experienta);

• Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs

• Cunostinte de Microsoft Office.

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Farmacist depozit

Depozit farmaceutic cu experienta de peste 10 ani in piata farmaceutica romaneasca, cauta farmacist cu experienta pentru pozitia de farmacist depozit. Compania oferă un pachet salarial atractiv şi posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi dinamică şi de a vă construi o carieră în domeniul distribuţiei de medicamente, pozitia de Farmacist depozit, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Urmăreşte asigurarea calităţii produselor farmaceutice pe tot circuitul, conform legislaţiei în vigoare.
  •  Se asigură că toate produsele intrate, depozitate şi distribuite sunt insoţite de documentele necesare care le atestă calitatea prin aplicarea procedurii de recepţie;
  • verifică existenţa documentelor de calitate a medicamentelor;
  • urmăreşte neconcordanţele de cantitate şi calitate a produselor şi întocmeşte raportul de neconformitate;
  • operează în sistemul informatic modificările de lot ale medicamentelor

Cerinte:

  • Absolvent al Facultatii de Farmacie (cu experienta);
  • Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs
  • Cunostinte de Microsoft Office.
  • Persoană organizată, cu abilităţi de analiză, control a documentelor care atestă calitatea produselor
  • Experienţă minimă – 1 an în distribuţia produselor farmaceutice

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Senior Regulatory Affairs Associate (CMC) – with French

Parexel-  Bucuresti

Compania Parexel cauta sa angajeze o persoana care sa aiba  bună înțelegere a îndeplinirii sarcinilor de reglementare  la nivel global, pozitia de Senior Regulatory Affairs Associate, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Proiectarea de sondaje și relaționarea cu afiliații pentru a obține informații strategice RA pentru planurile de transfer
  • Coordonarea cu afiliații cu privire la cerințele locale
  • Coordonează cu clienții funcționali la Client pentru documentele și datele necesare pentru transmitere.
  • Coordonarea lucrărilor de artă și etichetare
  • Pregătiți dosarele de depunere
  • Formulare complete de cerere
  • Conduceți și urmăriți trimiterile
  • Responsabilitatea pentru calitatea generală și termenele de depunere.
  • Rolul oferă o oportunitate interesantă de a colabora cu colegii și clienții direct atât la nivel local, cât și la nivel global, pe o varietate de produse.

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Regulatory Affairs EMEA/APAC, Product Compliance – Chemical Specialist

Avantor-  Bucuresti

Compania Avantor cauta sa angajeze o persoana vigilenta si cooperanta, pozitia de Regulatory Affairs Emea/Apac, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Identificați și urmăriți europene și asiatice viitoare și actualizate
    legislație care vizează siguranța produsului și nevoile pieței care afectează
    produse chimice prin utilizarea instrumentelor de urmărire și a rețelei
  •  Analizați cerințele de reglementare
  • Coordonarea, revizuirea și consolidarea analizei reglementărilor locale
    cerințele efectuate de autoritățile locale de reglementare
  •  Redactează și definește, în cooperare cu părțile interesate, instrucțiuni cu
    acțiuni de conformitate adecvate pentru afaceri.

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Regulatory Affairs Submission Manager

Alvogen –  Bucuresti

Compania Alvogen cauta sa angajeze o persoana care sa aiba cel puțin 3 ani de experiență în domeniul reglementărilor, pozitia de Regulatory Affairs Submission Manager, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Inițiază, coordonează și supraveghează înregistrarea medicamentelor din portofoliul companiei prin proceduri europene (MRP, DCP, CP) sau proceduri naționale
  • Furnizați documentație de asistență pentru noile aplicații în conformitate cu reglementările europene în vigoare și / sau legile farmaceutice locale, în funcție de tipul de trimitere și de piață
  • Asigurați-vă că toate răspunsurile la solicitările autorităților sunt transmise corecte, complete și la timp
  • Comunică cu terții pentru a accelera prezentările și pentru a asigura respectarea reglementărilor
  • Asigurați-vă că toate procesele suplimentare legate de trimiterile naționale (recenzii prealabile, DMF, PMF, acreditare GMP etc.) sunt trimise la timp și că procesul de transmitere / aprobare a acestora nu întârzie cererea

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Regulatory Affairs Officer

IQVIA –  Bucuresti

Compania IQVIA cauta sa angajeze o persoana care sa aiba bună înțelegere a legilor și a orientărilor conexe, după caz, pozitia de Regulatory Affairs Officer, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Colectați și prelucrați cerințele pentru țările aflate sub responsabilitatea sa.
  •  Asistați la crearea și / sau revizuirea documentațiilor de reglementare specifice fiecărei țări pentru a permite inițierea și întreținerea studiilor, după cum este necesar.
  • Asistență la trimiteri către autoritățile RA, CE și Protecția datelor, dacă este cazul
  • Pregătiți formularul de consimțământ informat și fișa de informare a pacienților, dacă este cazul
  •  Examinați formularul de consimțământ informat și fișa de informare a pacienților, dacă este cazul.
  •  Pachetul de documente de bază pentru revizuirea QC, asigurând respectarea cerințelor legislative internaționale și locale
  • Coordonează întrebările autorităților competente și răspunsurile ulterioare

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Analist Chimist Controlul Calitatii (temporar)

TEVA –  Bucuresti

Compania TEVA cauta sa angajeze o persoana care sa aiba Diploma absolvire Facultate de Chimie (Universitate sau Politehnica) sau Farmacie, pozitia de Analist Chimist – controlul calitatii, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Efectuarea de teste si analize fizico-chimice pentru produsele Sindan Pharma conform metodelor de analiza/monografiilor compendiale
  •  Analize fizico-chimice HPLC, GC si non-cromatografice ale materiilor prime si  produselor finite (interfazic, finit, stabilitate)
  • Validarea metodelor analitice HPLC/GC/AAS/UV de determinare a substantelor active si impuritatilor, pentru controlul de calitate si „cleaning” al produselor Sindan Pharma
  •  Cunosterea si respectarea Procedurilor de Operare Standard in conformitate cu GMP
  • Participarea la elaborarea fiselor de reactivi/ Procedurilor de Operare Standard/diverselor documente
  • Semnalarea necesitatii achizitionarii de reactivi, solutii titrate, coloane cromatografice, substante de referinta, accesorii de laborator, sticlarie si alte materiale necesare desfasurarii unei activitati continue in laboratorul de analize fizico-chimice

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

(Senior) Clinical Research Associate

PPD –  Bucuresti

Compania PPD cauta sa angajeze o persoana care sa aiba experiența de monitorizare a cercetării clinice cu un nivel ridicat de expertiză în toate aspectele monitorizării clinice, pozitia de Clinical Research Associate, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Colaborează eficient în cadrul unei echipe, dar lucrează independent, dacă este necesar
  • Deține abilități bune de prezentare 
  • Utilizați tehnici de rezolvare a problemelor aplicabile mediului în continuă schimbare 
  • Aveți abilități bune în computer: cunoștințe bune despre Microsoft Office și capacitatea de a învăța software adecvat

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Clinical Project Manager – Oncology

IQVIA –  Bucuresti

Compania IQVIA cauta sa angajeze o persoana care sa aiba experiență de cercetare clinică de 7 ani, inclusiv experiență de 4 ani în managementul proiectului și experiență în operații clinice; sau o combinație echivalentă de educație, formare și experiență, pozitia de Clinical Project Manager, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Servind drept contact principal al proiectului cu clientul
  • Conducerea și gestionarea echipelor de proiect trans-funcționale
  • Raportarea stării proiectului și supravegherea riscurilor
  • Monitorizarea performanței echipei în funcție de așteptările contractuale și ale clienților și în funcție de valorile cheie ale performanței
  • Conducerea soluționării problemelor, inclusiv gestionarea riscului și rezolvarea problemelor
  • Dezvoltarea sau revizuirea planurilor de management al studiului
  • Gestionarea alocărilor și responsabilității resurselor echipei
  • Supravegherea gestionării bazelor de date

 

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

 

Medical Affairs Manager Oncology

MSD –  Bucuresti

Compania MSD cauta sa angajeze o persoana care sa să dețină un MD (sau echivalent, de exemplu, MB.Ch.B., Licență în Medicină), Pharm D, Farmacist sau doctor în științe, pozitia de Medical Affairs Manager Oncology, ale cărei principale responsabilități vor fi:

  • Servind drept contact principal al proiectului cu clientul
  • Conducerea și gestionarea echipelor de proiect trans-funcționale
  • Raportarea stării proiectului și supravegherea riscurilor
  • Monitorizarea performanței echipei în funcție de așteptările contractuale și ale clienților și în funcție de valorile cheie ale performanței
  • Conducerea soluționării problemelor, inclusiv gestionarea riscului și rezolvarea problemelor
  • Dezvoltarea sau revizuirea planurilor de management al studiului
  • Gestionarea alocărilor și responsabilității resurselor echipei
  • Supravegherea gestionării bazelor de date
  •  Dezvoltarea Planului de Afaceri Medicale care respectă strategia globală, dar care conține specificul țării, de ex. standard diferit de îngrijire, calendarul de rambursare …)
  • Planificarea și implementarea activităților de afaceri medicale locale în termenele și bugetele convenite, aplicând cunoștințele de MSD și produsele concurente și opțiunile terapeutice și înțelegerea mediului bolii
  •  Identificarea SL-urilor și a subiectelor pentru discuții necesare pentru implementarea tacticii definite în MAP
  • Planificarea, inițierea și implementarea evaluărilor clinice locale, programele de asistență pentru asistența pacientului, inclusiv elaborarea unui raport de studiu clinic și a publicațiilor, după caz.
  • Sprijin în aplicarea și gestionarea propunerilor IIS primite
  • Oferă contribuții colegilor de afaceri în elaborarea materialelor promoționale și îl examinează asigurând îndeplinirea tuturor cerințelor de reglementare și conformitate
  • Planifică și execută comisii consultative regionale naționale și balcanice / forumuri de input de experți, contribuie la întâlniri sponsorizate de MSD / evenimente CME, inclusiv implicarea SL-urilor, dezvoltarea kiturilor de diapozitive și oferirea propriilor prelegeri ca participant activ relevant la simpozioane și congrese.
  • Consilierul medical trebuie să aibă experiență și cunoștințe pentru a aplica independent cu diferite tipuri de clienți, pentru a răspunde nevoilor și preferințelor lor pentru a sprijini deciziile strategice în sprijinul strategiei medicale.
  • Oferă instruire medicală și științifică clienților interni și asigură răspunsuri adaptate la solicitările clienților pentru informații medicale.
  • Colaborează strâns cu Accesul pe piață pentru planurile și programele de acces și oferă sprijin atunci când vine vorba de pregătirea dosarului de rambursare și participă la negocieri în cadrul fondului bolnav atunci când este necesară expertiza medicală.
  • Împărtășește informații importante și relevante cu echipa / părțile interesate corespunzătoare
  • Cunoaște și înțelege politicile / procedurile MSD, precum și reglementările și standardele din industrie și este capabil să le aplice în afacerea zilnică înțelegând valoarea calității și a conformității și implicațiile și riscurile neconformității.

CV-ul se poate depune pe site-ul companiei.

Mai multe detalii accesati AICI.

###
Pentru informatii asteptam mail la contact@pharmapro.ro. Vom raspunde imediat!

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.